torsdag 5. mars 2015

Alternativer for behandling

Jeg graver meg ned i informasjon om borreliose og behandling for tiden. Så langt har jeg kommet over muligheter for behandling i Polen, Tyskland, USA og Thailand. USA og Tyskland er de dyreste alternativene. Jeg har bestemt meg for å reise til Thailand. Der skal jeg få antibiotika intravenøst 4 ganger pr uke i 8 uker. I tillegg skal jeg spise medisiner, urter og probiotika. Totalt må jeg regne med behandling i et år. 

Det er ikke mange fra Norden som har vært i Thailand for behandling ennå. Selv kom jeg over behandlingen der via en blogg og har mailet masse med han som fikk behandling der først. I tillegg har jeg hatt kontakt med en lege her som har laget behandlingsplanen de følger. Legene i Thailand følger ILADS regime. De er veldig dyktige.

For mange høres dette drastisk ut, men nå ser jeg ingen annen mulighet. Jeg er så syk at noe må gjøres.Jeg må regne med at de første ukene blir tøffe da monstrene skal ut av kroppen. Da det verste er over skal jeg prøve å trene litt. Selvfølgelig må jeg spise riktig også! 

Jeg planlegger å reise i løpet av en til to uker så jeg kommer tilbake til sommeren. Nå er passet på plass og billetter bestilles i morgen før jeg reiser til ambassaden for å søke visum. 

Jeg skal prøve å blogge jevnlig om hvordan det går og om ønskelig hva behandlingen går ut på.

Jeg gleder meg så!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar